Informacje

Moja droga do sławy

Skilla w Counter Strike ocenia się według kryteriów – low (lou) – mid – high (hajt). Oczywiście te trzy „poziomy” to za mało, aby oceniać czyjegoś skilla, dlatego gracze dla ułatwienia wprowadzili plusy i minusy.. lou + oznacza kogoś lepszego od lou, lou ++ kogoś kto gra praktycznie jak MID, ale trochę mu brakuje.Mid- oczywiście oznacza MID playera, który czasami zagra słabiej, generalnie nie jest wystarczająco dobry, żeby powiedzieć o sobie MID, ale do poziomu Lou się nie zalicza.
I tak samo przy high, chociaż czasami ci gracze z naprawdę światowej sławy klanów określani są mianem PRO, czyli już profesjonalnych graczy. I właśnie nimi są, świadczyć może o tym chociażby fakt, że zarabiają na życie grając w Counter Strike (czy w cokolwiek innego, określenia PRO używa się również przy innych grach komputerowych). Bardzo potrzebne są te poziomy skilla.. a dlaczego? Bo podczas szukania przeciwników na mircu (nie zawsze gramy ESL czy coś) możemy w prosty sposób zakomunikować przeciwnikom (tym potencjalnym) jakich wrogów szukamy.
Znaczy może nie wrogów, ale nie chciałem znów pisać przeciwników 😉 W każdym razie ludzi stawiających nam opór na różnych mapkach. Czy zabicie gościa, który mnie unieszkodliwił było w zakresie moich możliwości czy też nie.. oczywiście często w grę wchodziło szczęście, ale to jak w większości gier komputerowych – zawsze potrzebna jest odrobina szczęścia, którego czasem całkowicie brakuje lub mamy go nadmiar.. na przykład akcje z filmików typu flashbang, nic nie widzimy, ale strzelamy powiedzmy 4 headshoty.
Zdarzało się to, nie powiem… najgorsze jest to, że zwykle nie nagrywałem wtedy demka. Z ważnych meczy zawsze nagrywałem, ale nie ukrywajmy, że grając z naprawdę dobrymi przeciwnikami takie rzeczy się po prostu nie zdarzają.. no dobra, zdarzają się, ale nigdy mi 😉 I to mnie wkurzało najbardziej, bo gdy wybieraliśmy akcje do filmiku (moje oczywiście) to ciężko było znaleźć coś skillowego, gdy zabijałem gości również skillowych.. bo do filmiku nie można wrzucać zbyt wielu akcji z publicznych gier, bo raczej nie świadczy to o profesjonaliźmie.. no dobra, zresztą liczą się strzały, a nie zastrzelony.
Ale nie ukrywajmy, że jeżeli zabijemy jednym strzałem z deagla tuż po wychyleniu się wroga, którym jest MASTA KAMPA PL albo MYM || Neo to jest drobna różnica, prawda? 😉 Pomimo tego, że na filmiku bardzo dobrze widać czas wycelowania i strzelenia.. czyli można ocenić czy gracz zrobił to skillowo czy normalnie. Generalnie rzecz biorąc kiedyś zaliczałem się do high–, grałem niestety trochę niestabilnie.. to znaczy czasami napierdalałem jak głupi a czasami niestety grałem słabo, wręcz jak MID. Bardzo wiele osób oddało by roczną pensję, aby mieć takiego skilla, ale jednak mnie bardzo to przeszkadzało… i oczywiście mojemu klanowi. Grałem w avam, avam ][ lodz, avam.pl.
Avam to tag do ESL i GB (wtedy jeszcze CB), avam.lodz do rozgrywek międzypolskich oraz avam.pl do rozgrywek międzynarodowych. Składy się trochę różniły, mieliśmy około 12 graczy w gamingu AVAM. I właśnie moje skoki umiejętności nie pozwalały mi czasami na zagranie w danym meczu.. po prostu przed spotkaniem dokładnie sprawdzałem co potrafię, i oceniałem, czy nadaję się do gry z tymi przeciwnikami czy też nie.. bo jeżeli gram jak MID, a w rezerwie jest gracz MID +, to lepiej żeby on zagrał, niż żebym ja spierdolił kilka sytuacji, co często (przy wyrównanych meczach) sprawiało, że przegrywaliśmy spotkanie.
A nic mnie tak nie denerwowało jak przegranie meczu po kilku MOICH głupich błędach. Bo jak ktoś inny je robił to jakoś inaczej na to patrzyłem.. po prostu siedząc w domu przed komputerem byłem w stanie ocenić skilla sytuacji.

VN:F [1.9.18_1163]
Ocena: 0.0/10 (0 głosów )
VN:F [1.9.18_1163]
Oceny: 0 (z 0 głosów)